28 april 2015

Mockträsktempot i helgen!



Ja som det nu blev så tar jag mig inte ner till Smack- och Hofvettempot i Stockholm 2 och 3 maj dels så jobbar frun och dels som kommer dottern från Stockholm hem över valborg. Därför är min tanke att jag drar igång tempoträningen utomhus genom att köra Mockträsktempot som tempoträning både lördag och söndag. På lördag 2 maj starta jag tempoträningsloppet kl 15.30 och på söndag 3 maj kl 11.15! Dessa tider är ett måste då frun har bilen övriga tider i helgen.
Om någon fler är på så varsågod jag kommer att köra i stort sett oavsett väder, nja snö då ställer jag givetvis in men inte annars!!! :-)
Det är dags att börja nöta in tempocyklingen på allvar nu, det ska börjas i tid vet ni... Självklart är träning inte detsamma som tävling men jag kommer att köra på så hårt det bara går för det är nuu det ska byggas upp det som ska vara som bäst den 3 juli!!!

Jag har dessutom lagt ut de till dags dato sanktionerade tävlingar som är spikade för 2015 i en blänkare till höger på bloggen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar