30 mars 2015

Vart tog den stygga våren vägen ingen som vet ingen som vet?

Hepp! Va faan?!?!?!
Det var inte det här vädret jag beställt till påsk!!!
Utan bara vägar bockstyreväder med andra ord, men inte då!
Snöblask å skiit! Det vart pendlarhojen raka spåret eller ja så rakt det går i det här vårvintervädret!
Jag ska köra en timme i gymmet sedan samma lika på trainern tidsmässigt. Så egentligen spelar det ingen roll meen det kunde vart bättre väder om jag säger så.
Så mycket trevligare med sol som torkar upp våra vägar så sopbilen kan komma å sopa upp gruset. Men inte då nä snöslask som faktiskt ligger kvar... Inte vad jag räknat med, premiärturen på racern får nog vänta ett gäng veckor som det nu ser ut... Inte bitter alls nähäää då! Det är med sorg i hjärtat jag konstaterar att det är precis ett år sedan på dagen som jag körde premiärpasset på räsern lulerundan via sinken, ormberget, stan, gäddvik å hem 41,7 km! :-(

Ungefär så här såg det ut i morse
Tur man tog på sig regnstället och drog regnskyddet över ryggan det var rejält blött när jag kommit fram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar