29 mars 2015

Rullpass med otrevligheter

Mmm! Körde som jag planerat ett rullpass precis innan middagen på lätta växlar väldigt lätta!
Lilla kakan fram dvs 39:an körde på 39/17 39/16 39/14 och sedan nedvärmning upp på lättare växlar sista tio klart!
Å så till datorn för att spara dessa 45 minuter, då pang bara stängdes Tacx TSS 3.12 av mitt det jag klickade på spara passet... Faan också. Händer det fler gånger blire till att köpa nyare programvara...
En gång är ingen gång två gånger är en trend!

Nåväl första tunga träningsveckan efter knäskadan är till ända det var enligt bild!


Base 3 Week 1 

En rätt så tuff vecka 650 i TSS är inte illa pinkat! Nu kommer nästa tuunga vecka. Bara bita ihop!

2 kommentarer:

  1. Fin träningsvecka. Inte illa alls. Risken är att det blir en tuff vecka på flera sätt. När min trainer började sådär var det ingen återvändo - inköp av ny programvara var som ett brev på posten.

    Är också imponerad att du kunde köra så lätt. Kör jag så lätta pass på trainern, vilket jag vet kan vara bra - håller jag på att svimma av tristess...

    SvaraRadera
  2. Ajajaj! Skit också, jag hoppas verkligen du har fel men misstänker att du har rätt! :-(
    Den har krånglat när jag ska spara mina körningar till hrm-fil för att kunna importera dem i TP och Sporttracks! Sista försöket idag efter jobbet smäller det igen så blire att köpa en online version av 4:an....
    Ja du lätt är inte alltid lätt utan faktiskt rätt svårt ;-)
    Det är precis samma med mig, meen man kan faktiskt fokusera på en sak när man ska köra lätt nämligen kadens. Jag snittade 108 RPM på 45 minuter igår.

    SvaraRadera