2 oktober 2014

Recovery ride


Kändes skönt att bara trampa runt för en gångs skull.
Jag körde ju ett högintensivt pass igår så idag med all rätt ett låågintensivt pass rent av recovery...
Efter att ha kört kontinuerligt på trainer sedan den 11:e september men i en något ovan position dvs upprätt cykling så börjar jag känna av det i baken om man säger så. Men det är det eller inget alls så det får gå i alla fall. Jag är såå glad att jag kan träna alls jag.



Har precis bestämt mig för att det nog ändå blir ett p2max effekt vevparti till tempohojen. Nästa säkert! Jag har en liiten tvekan på om jag skulle gå på Garmin Vector ändå med tanke på att man flyttar dem som inget till en annan hoj givetvis... Njaeee faan va svårt!



4 kommentarer:

  1. Vart ska du ha den Powertap? Trodde den var till tempohojen?

    SvaraRadera
  2. Ah! Powertapen blir perfekt på linjehojen ju i och med att det är G3:an
    Den passar till både 10- och 11delat...

    SvaraRadera
  3. Jag känner att jag vill ha nått annat på tempohojen så jag kan köra med mina riktiga diskhjul, har ju faktiskt två stycken...
    Du har väl själv flera watt mätare va?

    SvaraRadera
  4. Jo absolut, kul med prylar. Såg mer logiken att ha PT på tempo och nått annat på linje så du kan köra med vilka hjul som helst, men köp 3 så kan du ha PT på trainern :-)

    SvaraRadera