9 september 2014

To be or not to be



Ja det är frågan, verkligen...
Imorgon ska jag till Jorma med hojen därefter kommer domen. Döms min Canyon ut eller?
Är beredd på det värsta, sen får vi se.
Som det inte var nog så har det stoora plåstret som sitter över min nyopererade axel släppt så pass att det inte är tätt, ska ju sitta i 2,5 vecka! Måste in på vårdcentralen å få det också fixat. Skittrist! Vill ju bara hela, börja träna igen och eventuellt börja söka min drömhoj om nu gamlingen får rött kort!
Jag vet precis vad jag vill ha i vilken storlek å allt annat! Men jag kommer inte att säga nått förrän det de facto står en ny sådan i garaget. Så tyvärr ni får ge er till tåls en längre tid är jag rädd ;-)
Men annars är allt bra, riktigt bra. Känns som kroppen så sakta börjar gå från nödläge röd(ja som i ubåtarna ni vet när det börjar bli allvar) till läge grönt igen! På väg mot läge grönt, är väl orange men snudd på grönt! :-)



2 kommentarer:

  1. vad blev det för skador på cykeln i kraschen?

    SvaraRadera
  2. Vet inte ännu! Jag vill inte föregå skadebesiktningen som ska ske idag.
    Allt mellan bara lackskador till sprickor.
    Jorma får gå igenom hela hojen å hjulen sen får vi se vad han säger.

    SvaraRadera