30 juli 2014

Jobbpendling

Nu i något lugnare tempo, hade till och med armvärmare för det var bara 11 grader när jag drog iväg hemifrån. Men eftersom solen lyste så vart det varmare allt eftersom. Ett rakt igenom kort och lagom pass för en morgon som denna.

Jobbpendling
Känslan nu så här nu när jag mitt stora mål för säsongen försvann är att också en stor del av min inspiration försvann... Gårdagens urladdning var väl också ett resultat av detta, mitt eget lilla åskväder. Men bättre det än sitta å sura tycker jag. Träna fortsätter jag givetvis med men nu äre inte så noga med planer hit och planer dit eftersom jag inte har några spikade mål för resten av min cykelsäsong... Det blir vad det blir resonerar jag. DM tempot 20 september och om jag har tillgång till bil något av de återstående rekordmilarna då, men där är jag mer tveksam 10 km det är för kort sträcka för gubben för att jag ska prestera...
Ja som ni märker en avslagen öl det är ungefär vad det känns som i nuläget faktiskt :-(
Men så äre ju ibland upp och ner, vägen är inte alltid rak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar