28 juli 2014

Återtar träningen imorgon



Jepp! Efter ett snack med mina privata läkare på op har jag kommit fram till att återta träningen men att ändra på densamma ;-)
Dels ta bort den tunga styrketräningen på ben och rygg(som troligen är orsaken till överansträngningen i ryggslutets muskler) dels ändra från långa distanspass till kortare högintensiva pass ett tag. Så imorgon bitti då djävlar smäller det hög fart som gäller. Jag kommer troligen att ta tempohojen imorgon om det inte är grisväder och enligt klart.se ska de inte vara det heller.
Såå för första gången tempohoj till och från jobbet imorgon det kommer troligen, jag säger troligen att gå undan då. Men osvuret är bäst!

Med ett dygn kvar att anmäla sig till Masters SM i Värnamo(veteran) så känns det så där att jag inte ska åka ner kan jag väl säga... Trist med andra ord! :-(
Men men det går fler tåg ehh eller flyg eller va tusan ni vill :-/
Jag ställer bara om siktet till nästa år, jag är hååård!


2 kommentarer:

  1. Tycker du ställer om siktet inför nästa år från att sikta på medalj till att vinna Guld
    /Fredrik

    SvaraRadera