1 juni 2013

Träningstävling efter Brännbergsvägen

Hoppla! Det där var ju ehh jobbigt!!! Nå så ini h-vete! Träningstävling i fyrkantsserien med 11 andra cyklister. Vi körde en sträckning efter Brännbergsvägen 3 varv som totalt blev 72,5km/ snittade 38,7 km/h pulsen på 142(85%) och kadensen 86RPM! Det var ett riktigt krävande lopp! Tufft, hårt och med inslag av lätt psykotiska utbrytningar som grädde på moset ;-)
Men likväl så förbannat roligt att kunna vara med och orka hänga med hela loppet åldern  till trots!! Jag får fan vara nöjd minst sagt! Sen närande lunch på grillen i Älvsbyn innan hemfärd för mig! Jag tror att det vart 8st som stannade kvar för distanspasset på 7 mil tor Vidsel, jag har grilltjänstgöring till middagen så jag fick hoppa den delen av dagen träningen idag, det hade säkert varit kul att fullfölja dagen med ett distanspass på detta! Jag menar allvar, känner mig helt ok faktiskt! Tror mitt val att ha sportdryck i ena flaskan å sprit i den andra var rätt beslut! :-)
Näää, givetvis vare vatten i den andra å sprit i den... ehh? Hur det nu var såå gick det alla tiders i alla fall... Pelle visade dessutom stolt upp sin svettstopper i hjälmen!!! Mmmm! Inga fler kommentarer från min sida på den... :)
Tack vare den suveräna fotografen Stefan Lindbäck kommer det dessutom bilder från dagens drabbning!!! Tack Stefan!

Yeah!!! Ge järnet gubbs!


Jag å Kent i utbrytning


Klungkörning
Många tappra riddare :-)
Imorgon får det bli ett arla morgonpass, söndagens kalas med förberedelser gör att jag inte kommer att hinna delta i fyrkantsövningarna alls under dagen... Men kör hårt ni andra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar