1 juni 2013

Gottne Swecupen





Dessutom anmälde jag mig igår kväll till tempo och linjeloppet i Gottne som ingår i Swecupen! Det innebär att jag tagit beslutet att ställa in min satsning på VSM i Ystad i sommar!Det är för långt bort för min del, 170mil enkel väg... Jaa behöver jag säga mer? Ska man åka ned för att prestera så måste man starta resan den 22:e juli allra senast så man har minst ett dygn på sig för återhämtning från 2 dygns resande eftersom tempot går den 25:e... Hade varit ok om man hade åkt ned med frugan på en kombinerad semester men hon jobbar ju den perioden så det blir inget med det heller!
Lite småtrist men det får bli så, det två stora målen i år blir alltså Gottne i slutet på juni och Norrländskan i Sundsvall i början på september och däremellan en massa trevliga motionslopp! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar