2 maj 2013

E2 pass efter gårdagens genomkörare

Något lättare idag, snittade 243,5watt(2,8w/kg)/124(74%)BPM/95RPM i 1h30min!
Enda liite hårdare körningen kom mellan minut 30 och 60, där höll jag 311watt(3,6w/kg)/ 135(80,6%)BPM/93RPM! Det räcker, kändes faktiskt helt ok efter gårdagens 30km TT, skönt att cykla ur benen en massa slagg! Efter stretchningen å duschen så vare ok! Måste än en gång slå ett slag för den planerade träningen. Så mycket enklare det blir, jag vet exakt fram till i höst vad jag ska köra för pass dag för dag! Det blir såå mycket enklare att ha klart för sig vilken målbild man ska ha för passet i fråga. Å man kan ladda inför det som komma skall!
Nå när vi nu pratar om planering, imorgon ska jag försöka ta mig ut på ett pass, bära eller brista... Får se om jag klarar av att hålla det löftet?
Beror faktiskt helt och hållet på vädret, men det känns i stortån att det blir av ;-)

3 kommentarer:

  1. Åååå så trist att ha allt planerat in i detalj och inte kör vad man känner för...men å andra sidan verkar du ju tycka om allt oavsett vad det är som står på schemat...men vi är ju olika som sagt.

    Vet inte riktigt hur jag ska lyckas följa nått program som Mattias kommer sätta upp för mig på tävlingen jag vann..det kommer skita sig första dan gissar jag

    SvaraRadera
  2. Ahh! Grattis till vinsten Stefan!
    Personlig tränare, Mattias Reck!!!
    Kan bara bli kanoners du!
    Njae inte ska du väl skita i det?
    En sån fin fin vinst, kom igen nu... Program är till för att följas vetdu :-)

    SvaraRadera
  3. Mattias Lundqvist, annars var det rätt...
    Men jag ids ju inte åka ner på nått fullskale test i Göteborg, det ligger ju så avsides, typ i Danmark...han får hitta på nått program via mail istället, med STORT utrymme för variation...har dock ingen susning om vad för typ av "satsning" programmet skall syfta mot...eller så skiter jag i det...men det var ju kul att vinna fototävlingen i vart fall
    Vi får se vad han säger på mailen...

    SvaraRadera