28 mars 2013

Påskägg

Ja där luura jag er va ;-)
Givetvis i form av styrketräning då, inget annat sockersött! Jag tycker jag är noog söt som det är :-)
Träningen gick kanoners i alla moment utom marklyftet, där kände jag att det inte var läge att gå all in... Så jag klovade av några kilon å gick på lättare helt enkelt, man kan inte vara stark varenda gång...
Rodden vart det nytt pers på... igen! 2000m på 8:20! Men det var tuuungt sista 100:a phuhu!!! Hade ju tänkt köra med pulsband i rodden, meen det man inte stoppar ned i ryggan kvällen innan har en tendens att inte komma med på morgonen när man drar till jobbet :-( Men jag var trött!!! Nu är ett 40min rullpass kvar på trainern när man kommer hem... Få se om man kommer sig ut å hoja nått i helgen men tyvärr ligger det kvar ganska mycket is på småvägarna så vurprisken är höög!!! Å nu vill jag verkligen inte riskera nått!!!
Gla Påsk på er!

Väl hemma satt jag mig på trainern å avverkade liite drygt 40 minuter återhämtning... Så var dagens träninskvot fylld! Dagens pass: 201,8watt(3,0w/kg)/114(68%)BPM/102,2RPM hög kadens som det ska vara på ett återhämtningspass minsann. Nu ska jag ladda till imorgon och 15 sekunders spurterna :-)
De kommer att bli bloodiga skulle jag gissa ;-)
Vaya con dios!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar