20 oktober 2011

Torsdag

Viiila!
Läste fel i planeringen igårkväll... Det är ju vila som gäller idag...
Inte mej emot med tanke på vad som hände imorse  :-(

Statusrapport vinter:
Har gjort klart pendlarhojen för vintern... Orsaken till det är att jag imorse gick omkull i en sväng på väg till jobbet... Det var tydligen is under vattnet!!!
Såå djäkla förrädiskt!
Å jag kollade temperatur och väder innan jag for hemifrån så jag tog sommar-pendlarhojen, nänänä!!!
Det skulle man inte gjort... Såå nu sitter man här med en trasig axel!!! AJJJJ!!!
Ååå naturligtvis så tog jag smällen i backen med höger axel, den som redan ser ut som hej kom å hjälp mig ;-)
Men ingen fraktur i alla fall!!!
Jag lever, å kan fortsätta min cykelträning trots ontet inne i axeln, det gör faktiskt inte ont när jag cyklar...
Får vara lite försiktig med tunga lyft bara...
Bara att gilla läget!!!

4 kommentarer:

  1. Hur var det nu med att vingla iväg så där i onödan...sväng åt vänster nån gång vetja...

    SvaraRadera
  2. Ja va faan ska cykelvägen svänga åt höger för :-(
    Å sen att det bara fanns is på ett ställe på hela vägen till jobbet å det just där i svängen... Alltid höger axel... Den är ganska mörbultat nuu...
    Våga vägra svänga höger...
    Men du Arcus, där kör vi ju motsols, det blir vänstersvängar, phuhu!!!
    Antar att du var där imorse med tanke på ditt vibermess tidigare, då satt jag på akuten :-(

    SvaraRadera
  3. Å vi har ju sett resultatet av vänstervängarna i Arcus.
    Det gick ju bra ... not ;-)

    Men om farbror vill så kan jag ju följa farbror ut och leta stödhjul i någon affär. *hehe*

    SvaraRadera
  4. Hallå där! ;-)
    Stödhjul eller rullator tål att funderas på?
    Hihihi!!!

    SvaraRadera