15 november 2014

Åtta timmar senare...



Hade en ide om att testa köra två rätt tuffa pass efter varandra någon dag, det blev idag. Som rubriken säger så satt jag på trainerhojen åtta timmar efter första passet och brände av ett minst lika tufft pass om inte ännu hårdare CP30 i princip ska man gå all out effort enligt anvisningarna. Jag tror inte jag riktigt matchade den målbilden min egen målbild för CP30:an var snitta 300 watt. Det klarade jag.
Det blev 303 watt(3,5 w/kg), 142(84%) BPM och 88 RPM!

CP30
Så här direkt efter passet känns det grymt bra förvånande nog. Jag är imponerad av hur man kan träna en kropp till nivåer man aldrig trodde var möjligt.
Jag är stolt över min kropp och vad den presterar så äre! Samtidigt tacksam, jag vet att det finns massor med människor som vill men inte kan göra det jag gör. Man ska leva i nuet!!!


2 kommentarer:

  1. Du ska vara stolt och du är verkligen stark. Lev i känslan.

    SvaraRadera
  2. Tack Tomas!
    Ja det ska jag, förresten så måste jag säga detsamma broder :-)
    Lev å må!

    SvaraRadera