9 juni 2023

Fredag

En riktigt lugn rodd eftersom jag börjat känna av mina hårdare roddpass i skuldrorna backar lite och ror lugnt några pass istället för att ro på mig någon skada.


Trainerhojen, nu vart med Yumi-crew! Jag cyklade förutom ett varv Triple flat loops 13,87km utöver varvet.

  


Framme på jobbet klev jag av bussen och bytte om till gymkläderna innan jag drog igång gympasset som tog 19:17 och bestod av plankan, pushups, situps, bänkpress, bröstdrag, tricep- och bicepcurl, bencurl, benspark, benpress, flyes, ryggresning och tåhäv! 

Väl hemma efter jobbet kändes det faktiskt som läge för att åka ut med landsvägshojen minsann det var trots vinden hela 16°C ute det är vi inte vana med minsann!

Å så avslutningsvis rodden del2 innan jag gick ut och klippte gräsmattan bara så där :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar