12 maj 2020

Jahaja 5 veckor utan antibiotika!

Å vad jag kan se ingen infektion än så länge, ta i trä. Inte heller någon förkylningskänning vilket är glädjande eftersom jag rörs på sjukhuset dagligen och det finns viss risk för smitta men jag är väldigt försiktig. Smärtan jag skrev om förra veckan i benet är på samma nivå det känns med andra ord och benet är svällt efter en hel dag på jobbet trots stödstrumpa får hoppas det ger sig med tiden. Jag kämpar på försöker gå en hel del men får dra ner på det när fotleden börjar göra ont vilket kommer som ett brev på posten givetvis ju mer man går. I det stora hela så går det sakta framåt 2 provtagningar bokade 18 maj och 1 juni. Sedan är det dags för kontroll och läkarkontakt antar jag, ska be att få nya röntgenbilder ifall de inte planerat sådana för och att jag vill se dem, vilket jag inte fått göra på ett bra tag.
Träningen på trainerhojen har liksom stagnerat, formmässigt är jag på väg neråt lätt övertränad så jag kör en lätt vecka denna vecka lite oinspirerad faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar