14 november 2018

Kort kvällspass med Danne


Ja vårt kabeltvinternet var  borta när jag precis skulle starta trainerpasset efter att jag kommit hem. Så då gjorde jag annat. Men när jag såg att vi fått tillbaks förbindelsen så ringde jag Danne och kollade om han kört klart. Det hade han men inte hårt så han hakade på direkt när jag frågade om han var med på en svinjobbig tjuga! :-)
Fan så bra vi kör ihop både utomhus och inne i Zwift!
Ok! Vi körde NYC Park loop inklusive Sky loop 12,8 km! Tack som fan för som vanligt grymt bra sparring kompis!!! Kunde inte kört hårdare det var precis på gränsen för vad jag pallade med idag ;-)
Å med detta stenhårda pass var jag iland med de planerade 2 timmarna närmare bestämt 2:04:31!
Veckan nu uppe i 5:56:07! Månadsmålet cykling nu 30:38 kvar att få ihop 24:21 på de återstående 16 dagarna. Borde gå faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar