15 november 2018

Ett hyfsat hårt morgonpass till jobbet

Cyklade ner till Storheden och rondellen in mot Postnord dryga 7 km där med snitthastigheten 21,6 km/h tror faktiskt jag hade motvind den delen av passet. Så igenom hela industriområdet förbi Willys innan jag kom upp på cykelvägen åter till Gammelstad och Stadsön. Nu började jag trycka på lite mera rent av så att det var medvind också. Så från Storheden återresan upp till Bondgården vid 97:an så snittade jag 25 km/h. För att de sista 5 km:arna till sjukhuset snitta 26,4 km/h! Detta blev då i slutänden 25,61 km som jag körde på 1:03:45 med snitthastigheten 24,1 km/h! Väldigt nöjd med det passet återstår nu att se om jag hinner få in en timme innan vi ska iväg på länsteknikdagar från lunch till lunch imorgon... Hoppas det i alla fall.
Passet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar