21 september 2018

Träningspasset hem från jobbet


Vart en rätt kylslagen historia det blåste så förbaskat så det var rätt kallt trots allt. Men jag genomför min timme som jag hade tänkt och hann precis hem, duscha fixa middagen så frun fick komma hem till dukat bord. Ja jag hann med precis allt, tajmat å klart in i minsta detalj! ;-)
Passet vart upp till färjeläget vidare parallellt med 97:an upp till korsningen Evas konstiga cafe åter ner till bondgården å så tillbaks till färjan igen innan jag cyklade ner till Byn runt nya bebyggelsen vid sjukhuset å så hem då! In i duschen in i bilen in på Ica på Storheden in i bilen igen å så in här hemma, punkt!
Passet sådär inte alltför pjåkigt matade på sådär lagom tyckte jag.
Veckans total uppe i
Å månadstotalen är nu 31:59 vilket är 80% av målbilden 40 timmar.
Nu är ju prognosen regn så det lär bli trainerpass imorgon då... Men osvuret är bäst!
Eftermiddagspasset i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar