23 september 2018

Söndagscykling med CK Sävast!


Vilken fart det vart ändå! Ja vi startade 6st cyklister men en hade precis varit förkyld så han valde att ta eget tempo ganska omgående sen var vi fem som körde från helikoptern uppefter 356:an in på Brännbergsvägen i 9 km innan vi vände åter mot Boden. Till vändet 31,65 km motvind ala grande snittet dit var 31,5 km/h 129(79%) bpm maxpuls på väg ut vart 149(91%) bpm!!
Från vändet åter till Boden och helikoptern  31,7 km 39,9 km/h och 133(81%) bpm maxpuls på hemkörningen vart 152(92%) bpm!
Ett riktigt riktigt bra fartpass med hyfsat hög puls! Jag är väldigt glad att jag följde med fartpasset kan ha varit sista hårda passet på Vengen för i år. Jag bad om att få köra i spets längre än vanligt för jag ville få till en maxtjuga under passet det vart till och med liite längre än så!
Å med det så tackar jag dels Roger som snällt gav mig skjuts till träningen samt CK Sävast för passet!!! Därmed så var veckans träning till ända det vart, 15:23:58 och 465,15 km!
Månadsmålet riktigt nära nu 35:53 vilket är 90% av de planerade 40 timmarna.
Passet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar