24 juli 2018

Andra dagen på min sista semestervecka

Mmm! Nu börjar det dra ihop sig sista semesterveckan för nu. Jag börjar jobba på måndag åt veckan som kommer. Denna sista semestervecka har jag ett specifikt mål bara ett! Att cykla minst 70 mil på en vecka det har jag varken gjort här hemma eller på Mallis! Som bäst har jag i juli månad 2015 den 6 -12 juli cyklat 639,79 km på 20:35:28! Är nu efter 2 av 7 dagar uppe i 21,2 mil och 6:43 i tid!

Månadsmålet avklarat 61:08 102% av de planerade 60 timmarna som kan bli mycket mer i och med att jag har 50 mil till som ska in på kontot innan måndagen är här.
Passet då? Ja jo det gick på bra som synes hade med mig Danne i 65 km sedan fick han ge sig med en väldigt väldigt dålig rygg. Synd om honom hoppas nu verkligen han får till ryggen inte kul det där. Så jag drog väl i stort sett hela tiden förutom när vi vänt i Rutvik. På de 65 gemensamma km:arna så cyklade vi i medvind upp till Boden där fick vi till ett riktigt bra segment, på 2 långa hårda förningar om 29,3 km och 46:12 så snittade jag 38 km/h 91 rpm i kadens!
Passet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar