22 maj 2018

Oj så trött man kan vara!

Å det därför att jag vaknade klockan 02 inatt och har inte lyckats somna om efter det... Så det är zombie som gäller idag då... Fick verkligen kämpa för att ta på mig cykelkläderna och hoja till jobbet inte speciellt intresserad om man säger så blir till att bita ihop jobba av dagen och cykla hem ungefär samma sträckning som imorse runt 16-20 km duscha å gå å lägga sig en stund... Nu är det ju bara 4 arbetsdagar kvar innan man blir helledig i 2 veckor på Mallis. Morgonens pass upp till färjeläget åter via sunderbyvägen till kläppenskolan uppför backen och runt sjukhuset. Ett nätt runda på cirka 16 km.
Å ja oljudet knakandet/knäppandet är kvar nästa åtgärd byta till högprofilhjulen när jag kommit hem i eftermiddag ehh om jag orkar.

4 kommentarer:

  1. Skoj! Snart Mallis. Inte helt fel skulle jag säga. Med din fina form lär det bli ännu trevligare.

    SvaraRadera
  2. Ja tack! ;-)
    Sedan så är jag i valet och kvalet på att hyra hoj istället för att ta med min egen cykel... Får ser hur det blir med det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hyra kan fungera. Har hyrt några ggr och tyckt det är ok. Dock aldrig som sin egen.

      Radera
  3. Nej det är inte riktigt samma sak men nu kände jag för hyrhoj ids inte börja skruva isär och packa ner hojen som nu går så bra. 2 veckors sol bad samt cyklingen på egen hand utan några planerade tävlingar avgjorde att jag väljer att köra hyrhoj denna gång.

    SvaraRadera