13 april 2018

Träningspasset hem

Vart en blåsig historia! Det blåste mot så fort jag styrde mot storheden vilket var mer än halva passet å dessutom kalla vindar som inte bara tog ner farten och var jobbiga i det avseende utan också att mina öron trots hjälmmössan började känna av de kalla vindarna. Jag brukar vara försiktigt med att exponera mina öron för kalla vindar nu drog den rakt igenom hjälmmössan. Kände dessutom hur den till och från kylde ner överkroppen så de planerade 2 timmarna fick bli 1 timme och 36 minuter. Jag är nöjd med det fick ihop ganska precis 2:15 i träningstid idag om jag räknar ihop dagens bägge pass! Inte illa alls faktiskt.
Å trots att det idag är fredagen den 13:e så har det så här långt inte inträffan några olyckor eller hemskheter, ta i trä är det väl bäst att säga...
Månadstotalen uppe i 24:07 48% av de total 50 timmarna som är planerade :-)
Imorgon något annat trainer eller utomhuscykling återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar