24 april 2018

Hybriden åter i tjänst då


För att den bakre stänkskärmen är suverän inte ett stänk bak på ryggen eller rumpan. Det är utlovat snöblandat regn under eftermiddagen idag och när jag ska bege mig hemåt så det lär vara ordentligt blött gissar jag. Så dels hybridhojen dels kortare rundan, jag cyklade upp till bondgården vid 97:an där jag vände åter mot kläppenskolan och sjukhuset. Det vart 11,83 km som avklarades på 29:21! Passet kan kollas här!

På det 10 rejält hårda jobbiga minuter med roddmaskinen i gymmet på jobbet!


Det kändes ordentligt i armar å rygg framförallt. Det blir kortare runda om det blir som jag tänkt även i eftermiddag hem från jobbet. Mest för att jag eventuellt kör ett hårdare intervallpass på trainerhojen när jag kommit hem men det beror på känslan i kroppen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar