15 september 2017

Morgonpass med bra resultat

Å det trots trötta ben från gårdagens klättring! :-)
Jag valde att starta direkt med Hilly Route Forward ett varv!
Det gick väl så där, inte det bästa jag gjort men ok, 15:16! Sedan en stunds återhämtning innan jag vände och körde Hilly route reverse, där satt den! :-) Snudd på varvrekord bara 2 sekunder sämre och en massa tröjor rent av 3 stycken lyckades jag ha för några minuter rentav!
Varvet på 15:05 36,5 km/h 292 watt(3,36 w/kg) 141(86%) bpm!

Tröjorna då, ja här är de!

Bästa tid uppför backen!

Bästa tid på varvet!

Bästa sprint!

2 kommentarer:

  1. Starkt jobbat Mats. Och tidigt på morgon med.

    SvaraRadera
  2. Ja jag valde att köra ett morgonpass när jag ändå klev upp före fem :-)
    Att jag skulle köra så bra var däremot inte väntat jag tyckte inte jag gick på max uppför backen på reverse varvet!

    SvaraRadera