14 september 2017

Första passet på en vecka!

Mmm! Efter en förkylning där hostan och halsen blivit bra men bihålorna inte riktigt så valde jag ändå att dra igång så där försiktigt som bara jag kan ;-)


Två varv uppför Zwift Alps inklusive stigningen upp till radiomasten! Totalt 11,1 km 5% snittlutning 509 hm på riktigt bra tid faktiskt 35:41 18,7 km/h 285 watt(3,28 w/kg) 140(83%) bpm och maxpuls 155(95%) bpm! Paceade mig riktigt bra var först på de sista 5,23 km:arna som jag gick på hårdare i och med att jag kände mig bra i kroppen. 304 watt(3,50 w/kg) 148(90%) bpm å detta under exakt 16 minuter och 43 sekunder! På det ner till Marinan igen och tillbaks mot stan för ett varv till uppför Zwift Alps och radiomasten! Denna gång mycket lugnare men ändå bra känsla inga känningar i luftrör eller annat! Så ner igen och tillbaks till starten och nedvärmningen. Blev ganska precis 2 timmars träning det...
Jag är grymt nöjd å samma lika mina ben ;-)


Fick ihop hela 1306 hm och TSS för passet vart respektabla 141!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar