14 juli 2017

Rehab session #19



1 varv hilly route + 1 klättring från marinan till italian village!
Sådärja! Då var dagens träning klar!
Kvällspasset om 45 minuter avklarat!
På Hilly route forward 9,1 km hade jag 15:10 exakt en minut från pers , 36,2 km/h 294 watt(3,46 w/kg) 148(90%) bpm! Efter varvet tog jag ett jämnt tempo till backen från marinan upp till den Italienska byn där öste jag sedan fick det vara bra värmde ner i 17 minuter på det. Klättringen på 1,7 km klarade jag på 2:52 18 sekunder från pers, 36,1 km/h 314 watt(3,69 w/kg) 156(95%) bpm!

Rätt inspirerande faktiskt! Jag körde så pass bra på de bägge passen att jag förärade med en speciell tröja både i förmiddags och nu ikväll!
I förmiddags klättrade jag så bra på Epic KOM att jag tog ledningen och fick bära den tröjan under resten av det passet!


Å nu då ikväll så körde jag tydligen snabbast  på varvet och fick följdaktligen bära bästa varvet tröjan! :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar