26 juni 2017

Zwift London

en rätt rolig bana, valde att cykla London loop på direkten i princip ouppvärmd. :-)
Gick väl så där för den enarmade cyklisten... Det är jobbigt uppför när man inte kan stötta upp med bägge armarna har jag upptäckt men va fasen man får göra det bästa av situationen... Borde ge mig fasen så mycket bättre magmuskler eftersom jag ofta får hålla upp överkroppen med bara magen dricka till exempel, måste ju hålla i flaskan med min friska högerarm å för att inte ramla framåt så blire magmuskelknip! ;-)
Men annars äre ok faktiskt!
Cyklade London loop på blygsamma 28:32 31,2 km/h 253 watt(2,98 w/kg) 149(91%) bpm och 89 rpm i kadens. Box hill klättringen 3,0 km 4% på 9:26 19,2 km/h 282 watt(3,32 w/kg) 156(95%) bpm och 90 rpm i kadens! Efter detta så vilade jag 5 minuter innan jag startade 4x1 minuts intervaller med 4 minuters vila mellan varje. Efter sista intervallen så var det då dags för nedvärmning innan jag försiktigt hasade av hojen...

Hela passet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar