29 april 2017

Snart så!



Mmm! Senaste träningspasset var den 19:e april!!!
Det är några dagar sedan det närmare bestämt 10 styckna, då var det på trainerhojen i Zwift och ett 50 minuters pass. Så man kan lugnt säga att jag ligger efter med min träning. Men nu tänker jag över huvudtaget inte så utan det enda jag fokuserar på är att bli bra i ryggen liksom. Det här med Masters SM i slutet på juni månad ter sig tämligen avlägset måste jag tyvärr konstatera. Målet nu är att kunna cykla på Mallorca dit vi reser om 27 dagar lite drygt! Kan konstatera att jag vid uppstigningen inte är ok i ryggen men inte så det är omöjligt. Siktar på att dra igång ett försiktigt testpass runt 12-13 tiden vart vet jag inte dit näsan pekar antar jag :-)
Bara cykla och känna efter hur det känns är målbilden för dagen.
Återkommer alltså om några timmar med en rapport från dagens testride!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar