29 april 2017

Testrundan genomförd

Å det  vart väl sådär känner av ryggen när jag cyklar men inte värre än att det funkar. Det gör inte så där ini h-vete ont som det gjorde när jag testade landsvägscykeln den 17:e april. Kommer att fortsätta hoja nu ifall det inte blir värre i ryggen. Passet då? Ja jo det var ju det där med att ta det lugnt! Jo tjena! Inte fan gick det inte, kalv på grönbete ni vet ;-)
Jag cyklade gamla bodenvägen upp till Norra och ner till färjeläget vände där upp igen ut på 97:an och upp till Sävastnässkylten vände där och samma väg tillbaka. Totalt vart det 32,21 km på 58:12 vilket gav 33,2 km/h 139(84%) bpm 244 watt(2,84 w/kg) och 80 rpm maxpulsen under dagens pass uppmättes till 161(98%) bpm!
Nu får jag se hur det känns imorgon och ta beslut om fortsättningen utifrån det.
Frun tog en bild på mig strax efter hemkomsten! Så här ser en rätt nöjd cyklist ut.

Ett steg i rätt riktning, kanske...

2 kommentarer: