30 april 2017

Ett steg framåt två steg bakåt!



Sitter nu med facit från gårdagens träning och det säger än mer ont i ryggslutet/sida igen och inte alls någon bra känsla i kroppen. Jag kommer att kontakta sjukvården för att få dem att fatta att jag behöver en remiss till MR röntgen nu har haft det så här i en månad nu. Nej känslan inte alls bra inte alls. Måste få rätt på vad som fattas mig.
Det är alltså där jag står nu, efter snudd på två veckor utan träning så blir jag direkt påverkad och sämre i ryggen av ett en-timmes pass. Minst sagt frustrerande att inte veta vad jag har drabbats av och hur jag ska tackla problemet för att bli frisk igen... Har sista veckan gått på sjukgymnastik också men inte heller det har hjälpt mig att bli bättre.

3 kommentarer:

  1. Men så tråkigt, Mazze☹️. Lider med dig.

    SvaraRadera
  2. Tack Tomas!
    Nee kul är det inte, jobbigt när man inte vet vad som är knas. Nu vill jag bara bli hel, cyklingen är sekundär just nu. Masters sm är troligen förbi som det känns just nu.

    SvaraRadera
  3. Trist höra Mats bara kämpa på. Jobbigt som F-N st ha dåligt i ryggen.

    SvaraRadera