2 juli 2016

Distanspass med Stephan

Mmm! Ville få igång kropp och knopp efter resdag hem från Mallorca vad passar bättre än ett distanspass då. Den här gången vart det något lugnare än förra gången vi körde då det gick som bara den... Började rätt skönt upp till Norra Svartbyn i medvind sedan motvind ner till Byn igen därifrån upp och runt Rutvik innan vi cyklade åter till mig lite drygt 8 mil vart det. Ett rätt så skönt distanspass för mina tröötta ben... Vaknade något på slutet faktiskt! Bra körning mellan Gammelstad å Rutvik där Stephan drog något djävulskt hårt! :-)
Mee like!!!
Slänger in bilderna av två fruktansvärt vältränade och starka gubbar!!! :-)

Stephan

Jag 


Sedan lugnt igen innan vi returen från Rutvik körde på rätt hårt till Kyrkbyn!
Sen lugnt å fint hem till Tryvägen. Några påslag var det men inte så många för mig Stephan körde desto hårdare i backarna... Vi kom överens om att köra ett riktigt distanspass nästa helg om vädrets makter är med oss ja och att inget annat är inbokat här hemma givetvis.

Distanspass
Vi hade två förningar där vi gick riktigt hårt,


Resten var som sagt distans 82  km, 31,2 km/h, 117(71%) BPM 155(94%) BPM i maxpuls, NP 231(71%) Watt och 81 RPM i kadens!
Tack för trevlig sällskap Stephan! :-)

3 kommentarer:

  1. Tack själv alltid trevligt cykla med dig. 😅😅😅

    SvaraRadera
  2. Detsamma!
    Cykelmärket jag så förtvivlat sökte i minnet var:
    http://www.sensabikes.se/sv/

    SvaraRadera