1 juni 2016

Onsdag morgon pendlarhoj idag!



Ja det regnar och är blött!
Jag kör med hybriden och stänkskärmar då, så inget test av Vengen med ett annat bakhjul nu då. Kanske i eftermiddag prognosen är dock ostadigt väder hela dagen så det kan nog rent av bli ett kvällspass om det torkat upp till dess annars äre en ny dag igen imorgon torsdag... :-)
Bara gilla läget å trampa på liksom...

Morgonpass i regn men skönt ändå körde med komplett regnställ
Det var ju recovery spin så lugnt gick det rent av skönt!

14 kommentarer:

  1. Hejsan hur har du tänkt träna ikväll ska vi försöka sammanstråla!

    SvaraRadera
  2. Jag kör troligen som det nu ser ut direkt efter jobbet. Dvs raka spåret hem byta hoj och iväg. Frun slutar 16 så middag klockan 17 tänkte hinna vara klar med passet innan dess nu när det inte regnar. Skulle det vara blött däremot runt 16-tiden så blir det troligen ett kvällspass! Hur dags slutar du?

    SvaraRadera
  3. Jag slutar 3 men tänkte fara efter 5 hem och käka först

    SvaraRadera
  4. Ah! Är vädret ok när jag slutar runt 15.30-16 så drar jag nog direkt för att hinna med turen innan middagen. Dock ser det ut som att det ska regna fram emot eftermiddagen.
    Ingen racer för min del då.
    Jag har recovery ride idag så det är lugnt cykling.
    På lördag äre hard endurance ride 3 timmar, start tidigt runt 9-tiden tänker jag för det är ett födelsedagsbarn att fira av senare på dagen. :-)
    Vad säger du om det?

    SvaraRadera
  5. Ok jag förstår. Ska kolla upp om lördagen.

    SvaraRadera
  6. Vilket väg har du tänkt? Och hur hårt cyklar du då?

    SvaraRadera
  7. Över gäddvik, kallax, cykelvägen utmed e4:an till Ersnäs åter klubbvägen till Alvik, Ale-Selet-Mockträskvägen ev via Svartbyvägen runt Svartbyn åter till Sävast 97:an till Sunderbyn. Något sådant runt 3h22min i 32 km/h cirka 11 mil skulle jag tro. Farten är inte det viktigt mer att hålla jämnt tempo runt kan vara 28-30-32 vilket som passar oss bäst!

    SvaraRadera
  8. Ok låter intressant jag återkommer.

    SvaraRadera
  9. Vart ska vi träffas rondellen bergnäset?

    SvaraRadera
  10. Låter bra för mig jag brukar räkna 13 km från mig till rondellen så säg att jag är där 9.25-9.30 ungefär om jag startar 9!

    SvaraRadera
  11. Det låter bra det. Är där vid 9,25 ca

    SvaraRadera
  12. Du har koll på att Älvsbyn runt går nu på lördag med start kl.14? Jag har ju födelsedagskalaset på em så jag kan inte köra det... Bara så du vet!
    Annars ses vi i rondellen ca 9.25 blir bra! Kul! :-)

    SvaraRadera
  13. Jag har andra planer för kvällen så vi kör dom planerat.

    SvaraRadera