27 maj 2016

Sådär ja!

Lite motvilligt meen... Jag tog trainerhojen Specialized Allez Sport i morse och visst gick det men det ska sägas inte är den i klass med Vengen inte. Men man får det som det kommer. Träning är träning just nu är alternativet att jag istället kör på hybriden då för tempohojen ja den cyklar jag som sagt tempo och tempoträning med inget annat. Kanske att jag lägger in något extrapass nästa vecka där jag kör tempo till och från jobbet för att få liite extra tt träning skulle bara vara därför. Mina förhoppningar är att Jorma rätt snabbt ska fixa vevlagret!

Morgonpass till jobbet
Träningen som synes lugn och fin 114(69%) BPM i snittpuls!

Lite mer fart efter vändet i medvinden åter till sjukhuset men fortsatt lågpulsträning!



Eftermiddagspasset upp till Färjevägen åter via gamla Bodenvägen förbi soptippen upp till Kyrkbyn ut till Rutvik och tillbaks till Gammelstad, Statoil eller hmm Circle K och Mariebergsvägen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar