11 februari 2016

Morgonpass

Ja så vart det i och med att jag valde att ta hela två dagars total vila från all träning, inga problem mer att jag kände att det behövdes. Skönt faktiskt att dra igång nu på morgonen innan jobbet kallade. Trainern vart rent av liite yster av glädje när jag kom till garaget för att börja passet ;-)
Å så blev det ett riktigt bra pass också!

Stegrad belastning
Fick ihop 31:29(52,5%) i effektzon 3 och 11:29(19,1%) i zon 4!



Gott nog för att vara arla morgon dessutom, dock kändes luftrören tjocka ja jag tyckte det var lite skrovligt när jag kom upp över 140 BPM i puls helt enkelt. Hoppas inte det sitter någon förkylning i luftrören som bryter ut utan att det var för att jag inte sjungit upp mig så här tidigt på morgonen... :-)
Men 10 minuter på 308 watt(3,58 w/kg) är inte så pjåkigt puls 144(88%) BPM och kadensen 87 RPM. Segt var dock ordet för morgonen... Hoppas det känns bättre i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar