5 februari 2016

Korta lätta passet

Hmm jaa! Jag var liite osäker på passet imorse men valde det lätta varför?
Ja därför att jag igår fick en lättare känning i högra vadmuskeln strax under knäet. Vet att det är det övre fästet till vadmuskeln som då är lätt irriterad! Fick inflammation i just den högra vaden för ett par tre år sedan. Gick till Lifecenter som fixade det med laser och rehabövningar på ett par veckor. Lärde mig då att det övre och nedre vadmuskelfästet om det blir irriterat kan bli överanträngt och därmed inflammerat! Det jag kände igår är en varningssignal, stretcha och behandla med Voltaren är ett sätt att motverka en värre skada. Alltså gjorde jag precis det igår kväll innan jag gick å la mig. Det fungerade kände faktiskt inget på morgonpasset valde dock att tat lilla lugna.
Nu jobba sedan ett eftermiddagspass innan en suveränt god middag, plankstek! Vi vill fira tillökningen i familjen :-)
Jaa nybilen som så småningom dyker upp så klart :)

Easy ride

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar