2 september 2015

Vilken är er favorit undrar jag?



Mmm! Eftersom det är min födelsedag om precis en vecka så passar jag på att göra något så ovanligt som att dra en högst ovetenskaplig röstning av vilken tårta som godast är. Jaa jag vet det finns många men jag gör ett försök! Jag minns i min ungdom när morsan kom hem med just den här tårtan som kom att bli min favorit. Hon jobbade då som kallskänka, hon gjorde förrätter, sallader och efterrätter hon var grym på att lag god mat också... I alla fall hon kom hem med det som är min favorittårta än idag och det är faktiskt det enda jag önskat mig av familjen jag vill ha en xxxxx-tårta!
Så vilken är er favorit?
Klicka i enkäten till höger så kollar jag av svaren den 9 september när jag ätit min och avslöjar vilken som är min absoluta favorittårta alla kategorier...
Röstningen är alltså öppen en vecka borde räcka. Om nu någon saknar sin favorit så hojta till så lägger jag till den också inga problem... ;-)



2 kommentarer:

  1. Men äntligen, som jag har saknat en sån här omröstning, tyvärr kunde jag inte klicka i allihopa :-)

    SvaraRadera
  2. Hehe! Ja godisgris det är jag å tårta är nog det bästa!

    SvaraRadera