4 september 2015

Ett nytt träningsställ beställt!

Ja jag är den som inte sitter med nya klubbdräkter på trainern sån är jag :-)


Istället köper jag varje höst ett nytt billigt kinaställ som gott duger till vinterns övningar. Kan till och med bli ett till inhandlat på ett tag. Köper dock aldrig ett pro tour lags dress, Big NoNo! Söker tills jag hittar nått icke proffsställ å så kör vi på det. Cyklar fortfarande på min Specialized Allez Sport från 2009 på tacx trainern hojen har till dags dato gjort 46 588 km, inte illa! Kan för övrigt nämna att det på den hojen sitter Campa Centaur! Enda Campa utrustade cykeln jag har resten är Shimano.


Alu is the shit! Den fick till och med komma ut å göra ett eller två pass vare nog i somras när det regnade så förbannat :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar