1 juni 2015

Morgonpass till jobbet

På regnblöta vägbanor men inget regn tack o lov 8 grader varmt var helt ok. Det var friskt i luften som det alltid är efter ett regn. Ser dessutom att det är touch and go på hempendlingen i eftermiddag. Stämmer klart.se prognosen klarar jag mig precis från regnet som ska komma där runt 16-tiden men men. Sen så hade jag medvind till vändet vilket gav en extra skjuts på en morgontrött farbror...
Somnade väldigt sent för att vara mig så jag är trött nu!
10 km till vändet, 125(76%) BPM, 84 RPM i kadens, 34,3 km/h i snitthastighet och 226 watt(2,63 w/kg). Från vändet och in till jobbet 7,4 km i motvind, 119(72%) BPM. 84 RPM i kadens, 26,6 km/h i snitthastighet och 202 watt(2,35 w/kg)!

Jobbpendling
Cyklar utan spegeln de här dagarna den är nedpackad i resväskan nu. Känns faktiskt lite naket nu när man är van vid att ha spegel på hojen så man ser bakomvarande trafik!
Ahh det går an det är ju bara, säger bara fyra dagar kvar så drar vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar