3 mars 2015

Tidig morgon samt lunch

Första passet cykling 60 minuter låter mer än en timme liksom ;-)
Ökade på allt eftersom det vart givetvis jobbigt på slutet som vanligt.

Morgonpass trainern

På det en snabblunch sedan in på gymmet för 36 minuters styrketräning, ja jag ändrade mig vill inte tappa för mycket muskelmassa så jag körde några försiktiga benövningar plus armar bål och mage lite rygg också det vart rätt skönt å knäet kände jag över huvudtaget inte av alls glädjande nog. Men tog det väldigt piano för säkerhets skull.
Nu så då äre 60 minuter hoj kvar när jag kommer hem i  eftermiddag då...
Känns för övrigt bra bara en fundering hur faan ska man ta sig hem i eftermiddag det är ju snorhalkigt nu ute... Jag kanske får gå bredvid pendlarhojen riskerar inte nått mer nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar