5 mars 2015

Gymmet på jobbet

Efter en dags jobb flängande runt inne i Luleå stad så var det dags för lite träning på gymmet. Passade på att inviga mina nya gymkläder inhandlade på xxl.se alldeles nyss! Insåg att min gamla tröja och shorts verkligen har gjort sitt... Å på gymmet äre som inte riktigt läge att komma in i cykelkläder annat än om sommaren när man ska stretcha av innan duschen ;-)
Tyckte det blev riktigt snyggt!
För övrigt kom paket nr 1 igår ja med lite grejer vet ni vad!



Nu hoppas jag paket nr 2 kommer imorgon fredag för där finns det saker jag behöver till i morgonkväll.




Nike Filament träningstights

Nike Racer SS Tee

Styrketräning som tillsammans med spinningcykel vart 55 minuter. På det roddmaskin tid 15:20 sträcka 3348 meter å här gick jag all out var 5 minut i 30 sekunder.Jisses va jobbigt det var på sista 30:an! Så var dagens styrke- och cykelpass till ända. Nu tar vi det lugna till imorgon kväll då Arcushallen är målet för fredagens träning för övrigt mitt första velodrompass sedan den 6 april 2013!!! Alltså snudd på 2 år sen jag cyklade i Arcushallen.
Ska bli både fruktansvärt kul att få testa min nya linjehoj men också spännande att se om ljumsken håller för velodromcyklingen eller inte...
Knäet då, hmm inte lika bra idag har faktiskt känt av det onda i knäet idag som att det går upp och ner där ja tyvärr!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar