27 mars 2015

3 mils jobbpendling hem

Först ut på 97:an och upp till Norra in på byavägen snurr fram och tillbaka där å så ut på 97:an igen vidare upp till Boden kommunskylten å vänd. Tillbaka upp till färjevägen ner till färjeläget å så tillbaka upp till Byn och hem!

Jobbpendling hem
Där har ni dagens pass, trött å hungrig är jag. Det var snålblåst hem från vändet allmänt trist väder var faan inte kul idag men men träning är träning vi tar inga fångar bara att gilla läget liksom!!!
Efterspelet till eftermiddagens träningspass blev att jag nästa åt upp en hel hemgjord pizza själva... Frun åt en bit jag drog i mig resten!!! Jaa resten! Hela djävla pizzan totalt tom på energi tydligen. Kylan vinden och inget mellanmål innan träningen gjorde tydligen att jag var totalt tömd på energi, tur jag inte for runt älven för det hade jag nog knappast klarat nu med facit i hand. Så det kan gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar