3 september 2014

Fäärdig!

Jahaja!
Då vare klart, precis kommit hem nyopererad med en ny titanplatta i axeln. Mmm! Vi tar det från början, när jag träffade min ortopedläkare Tommy som skulle utföra operationen i morse så lät han meddela att det kunde bli tal om att ta ben från höften för att bygga upp nyckelbenet igen ifall frakturen var på fel ställe på nyckelbenet... Ohhhh liksom, lät ju inte så kul nä. I alla fall upp till dagkirurgin för att anmäla mig och sen sitta ned å vänta på min tur då. Klockan 11 ungefär rullade de in mig på B-modulen för operation. Sedan vaknade jag upp igen på uppvaket klockan 15 å det första jag kollade var om det satt några bandage på mina höfter men inte då. Phuhu! Tack för det. Nu klockan 18 hemma igen å precis ätit såå gott! Korv, bacon och makaroner mmmm!
Då vare bara 6 veckor till dess att jag har full rörelse på armen igen då. Trainern, njae det får ge sig det några veckor bort äre nog ändå :-)

Der man
Då så! Operation återkomsten inleds ;-)

6 kommentarer:

  1. Härligt, krya på dig
    /d

    SvaraRadera
  2. Du ser ju grymt pigg ut
    Hur pigg är cykeln då?

    SvaraRadera
  3. Njae! Orkar inte bry mig om det nu får se när jag lämnar in den till Jorma nästa vecka vad domen blir.

    SvaraRadera