17 augusti 2014

Kort pass innan regnet kom!

Mest bara för att testa att växlarna satt som de skulle å de gjorde de inte :-(
Gör om gör rätt!
Jag får försöka igen men de har varit svåra att få till sista tiden. Jaja om jag inte löser det får jag väl åka förbi Jorma då... Ser man på! Jag fick till det till slut! Började om från scratch och justerade ändlägena på bakväxeln sen fast med vajern och tre små växeljusteringar senare gick alla växlar perfekt!!!
Sen så kom det bara en kort skur men strunt i det jag har tränat precis lagom denna vecka så det var bara bra att det inte blev längre tur än så här :-)
Passet vart i alla fall, 16,06 km, 228 watt(2,7 w/kg), 27:10, 135(81%) BPM och 82 RPM i kadens!

Söndagstur a la kort kort eller minitour
Nu laddar vi för sista rekordmilen för i sommar som går av stapeln på tisdag, jag är anmäld och har betalt avgiften nu äre bara att komma till start med krispiga ben så ska det nog bli kul detta också! :-)
För inte åker vi väl dit för att äta plättar eller? ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar