27 augusti 2014

Jobbpendling



Duggregn 12 grader varmt! Så jag beslöt mig för att ta på regnjackan, skoöverdragen regnöverdraget på ryggan å köra med 29:an. Till min förvåning så var det rätt skönt i och med att det ändå var 12 grader. Något lite blöt blev jag men inte så farligt ändå. Perfekt tajming efter gårdagens håårda eftermiddagspass. Kort å lagom hårt så där.
11,3km, 280 watt(3,2 w/kg) enl Strava, 27,7 km/h, 128(77%) BPM och 83 RPM i kadens. Det sjunger så vackert från 29-tummaren när man trampar på ute på asfalten med breddäcken så det är nästan poetiskt! :-)

Jobbpendling i duggregn
I eftermiddag har klart.se lovat 16-17 grader och inget regn igen ;-)
Samma som det skulle varit i morse, ja jag förstår det är inte lätt å spå väder meen... Hihihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar