29 augusti 2014

Jobbpendling med räsern

Mmm! Äntligen, imorse fick jag ta landsvägarn till jobbet det regnade inte?!?!
Sen att det bara var 8 grader när jag startade hemifrån gjorde inte så mycket hade klätt mig perfekt idag! Inte för varmt inte för kallt kändes helt perfekt!
Ser nu att det på slutet av turen var bara 5 grader??? Snittemp dock hela 7 grader.
Ja  nog är det höst alltid!
Passet vart som följer, 30,32 km, 57:14, 31,8 km/h, 130(78%) BPM och 82 RPM i kadens!

Jobbpendling
Ser för övrigt att jag äntligen förlorat mitt Kom på segmentet Sörfors-Överboda till Jocke från Vännäs. Grattis kompis! :-)
Nu äre krig!!! Hehehe!



Du körde segmentet 15 sekunder snabbare än mig eller exakt 1 km/h snabbare i snitt det är bra riktigt bra. Jag minns att jag i maj 2013 precis i den stigningen jagade ikapp två cyklister som jag såg i backen det var därför det gick så fort för gubben jag hade en morot! Å jaa jag körde ikapp och förbi dem ;-) Så du har verkligen kört på bra där Jocke!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar