31 juli 2014

Utan att bli blöt

Ja det måste jag säga när jag tittade ut från ett fönster på jobbet runt 14-tiden så vräkte det ned ösregn rentut! Å då tänkte man att tjaha detta blir en blöt historia men se inte då :-)
När jag stämplat ut och bytt om så satte jag mig igen på spinningcykel på gymmet i en kvart sedan på med cykelskor och skoöverdrag. Men si när jag kom ut strax före fyra så var det runt 22 grader varmt å uppklarnande?!?! Ja inte mig emot inte. Det var lite blött på vägbanan närmast sjukhuset sen kom jag på helt torr asfalt! Så det blev ett riktigt bra eftermiddagspass igen då. Kroppen skulle får bestämma å då blev det samma bansträckning som i morse men inte lika snabbt det blåste mer än i morse bara 37 i snitt ;-) Dock så vart det effektmässigt ännu högre wattsiffror hem, nu snittade jag något över sweetspotzonen faktiskt!
Jag har faktiskt inte en susning vad jag kommer att dra för runda imorgon å det känns faktiskt djäävligt skönt ska medges!

Över sweetspot
16,52 km, 26:52, 291 watt(3,40 w/kg), 37 km/h, 147(89%) BPM maxpuls 159(96%) BPM och kadensen på 80 RPM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar