25 april 2014

Palma stad

Ett regnigt och åskigt Mallorca borgade för att vi tog vår Palma tripp idag. Jag har dessutom vilodag så jag passar på att återhämta mig från tre dagars tuuung träning. I Palma blev det springa runt lite på lite affärer och en god lunch innan vi gjorde reträtt och åkte tillbaka till Playa de Muro.


Det satt en snubbe på torget :-)



Kent klev a v vid sitt hotell jag och Andreas for vidare till en cykelshop där Andreas skulle kolla in några cykelskor mtb. Sen drog vi en glass med espresso på torget inne i Alcudia innan vi åkte tillbaka till hotellet.

Inte helt fel inte ;-)

1 kommentar:

  1. Bra initiativ med Palma. Själv har jag aldrig prioriterat/hunnit med detta när jag varit på Mallis. Nästa gång jag kan vara borta två veckor, då ska även jag göra ett besök.

    SvaraRadera