18 april 2014

Damn the weather looks fine!



Ja naturligtvis när jag nu skruvat av sadeln och packat ned allt inför mallis så blire gooväder minsann...
Så skulle jag inte kunna motstå frestelsen att dra ut på en tur med racerna så skulle det bli stående cykling hela passet hehehe!
Nä som sagts tidigare nu står jag över oavsett om det så blir 30 grader varmt! Så det så!
Viktigast just nu är vilan så jag håller mig frisk för frun är riktigt risig hon har åkt på världens förkylning alltså, man kan verkligen hålla sig för skratt. Det gäller att ha ett starkt immunförsvar och det har jag gett mig den på att inte bli sjuk så det så...

2 kommentarer:

  1. Jag lovar. Det blir varmare på Mallis, och inte är 11 grader särskilt varmt.

    SvaraRadera
  2. Hehe! Ja vi får hoppas det.

    SvaraRadera