20 april 2014

Trainerpass trots kanonväder ute

Jahapp!
Det funkade! Phuhu!
Det fanns hinder och osäkerhet som är orsaken till att jag valde trainer framför cykelpass utomhus.
Hinder i form av att jag nu packat ned grejer som jag skulle behövt om jag skulle cyklat ute samt osäker på hur pass ok jag är eftersom jag känt av något i bihålorna sen i fredags mest därför jag tagit det säkra för det osäkra och inte tränat alls trots kanonväder ute. Jag känner inte av någon förkylning och dagens trainerpass var precis lagom.
1 timme totalt, pyramid inte CP30 jag vågade inte dra av den eftersom jag känt av
förkylningssymptom en aning eller allergi det brukar börja den här tiden svårt att säga
med huset fullt av sjuklingar som snorar, nyser å hostar!
Egentligen ett under att jag klarat mig men så verkar det faktiskt.
Nå! Körde 10 minuter uppvärmning innan jag startade en pyramid 2min på varje växel tills 
jag var nere på 53/12. Där vände jag tillbaka upp till 53/17!
Det hele vart: 1 timme 251 watt(2,96 w/kg) 127 BPM coh 96 RPM TSS 69,4!

Krångligt att göra inlägg och lägga upp träningar just nu.  Vårt kabeltv internet är tyvärr nere pga en trasig del :-(
Bara så ni vet varför jag eventuellt inte sett någon kommentar. De trodde det skulle vara fixat till ikväll vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar