8 augusti 2011

Summering VSM Halmstad

Jaha!
Då var det över, mitt första "riktiga" VSM.
Summeringen:
Tempo, över alla förväntningar. Helt enkelt otroligt bra, kan inte vara annat än nöjd och stolt över insatsen!!!
Partempo, med tanke på att Stefan inte kände sig optimalt tränad detta år så måste jag säga att vi körde klart över godkänt på gränsen till otroligt bra, nia av sexton lag i H40!!!!  Jag tror inte vi kunde ha kört snabbare helt enkelt, kanon Stefan!
Linjet, ett varv av åtta bara pga ekerbrott på det nya framhjulet!!! OTUR!!! Inget att göra åt helt enkelt! Men givetvis inte godkänt!!!
Totalsummering: Otroligt bra VSM!!! Å då räknar jag in alla sköna snubbar på förläggningen vid vandrarhemmet i Halmstad. Vilket gäng! Tack alla!!!
Micke, Pelle, Johan, Måns, Stefan och Christer...
Å de andra i Norrbotten gänget som låg på andra ställen i stan... Katarina, Janne, Hasse, Stigge, Roland och Anders!
Tack Hasse för ett otroligt morgonpiggt och bra ledarskap för oss andra...
Vilken tur att du  hämtade ut våra nummerlappar så tidigt på morgonen och såg att jag och Stefan fått fel nummerlappar till partempot så vi hann upp till start och mål och fixa till det också!!!
Kort sagt, det här gör vi om grabbar!!!
SKITKUL!!!

Stefan! Ett särskilt tack till dig för att du gjorde det möjligt för mig att köra VSM detta år, jag hade kul varenda mil av resan!!!

/En riktigt nöjd Mats

2 kommentarer:

  1. Låter som om det har varit bra trots lite motgångar som du inte kunde styra över.
    Visst var det någon som sa något om du och den där svarta korpen som kraxade ? ;-)

    Snart så får du nog hänga på dig lite tingeltangel av någon valör- :-)
    Hoppas det inte är för långt borta.

    Grattis till ett bra VSM.
    Det är ju trots allt dom bästa som är där.

    SvaraRadera
  2. Jo tackar så mycket själv, har haft grymt roligt jag också, synd bara att träningen inte varit där den borde va, men vi optimerade partempot helt klart.
    Men du har varit i kanonform

    SvaraRadera